1/100

Niemożliwe

jest możliwe

System HaeR²

System HaeR² to zaawansowane oraz wszechstronne narzędzie obsługi HR w przedsiębiorstwie.

System HaeR² pomoże Ci zautomatyzować i usprawnić praktycznie każdy obszar pracy HR.

Nie płacisz za instalacje.

Nie płacisz za dostosowanie do swoich potrzeb.

Nie musisz kupować własnego serwera.

Działa w chmurze

System HaeR² nie wymaga specjalnego środowiska, instalowania aplikacji ani zakupu serwerów. Stworzyliśmy go w sposób, który umożliwia użytkownikom wykorzystanie wszystkich jego możliwości bez ponoszenia kosztów związanych z infrastrukturą.

System HaeR² jest:
lekki,
wydajny,
skalowalny.

Jest zautomatyzowany

Dzięki automatyzacji procesów, system HaeR² umożliwia obniżenie pracochłonności i kosztów pracy działu HR. Dotyczy to w szczególności żmudnych i powtarzalnych czynności. Indywidualizacja implementacji oraz silnik workflow gwarantują dokładne dopasowanie procesów do potrzeb i oczekiwań użytkowników.

Jest dopasowany

System parametryzacji zastosowany w platformie HaeR² pozwala na jego dostosowanie do specyfiki organizacji. Dodatkowo, elastyczny system uprawnień pozwala na zróżnicowaną konfigurację dostępu do danych pracowników, zespołów i jednostek oraz funkcjonalności. Zaimplementowane funkcjonalności oraz procesy dostosowują się do wielkości firmy. Wygląd interefacu użytkownika - kolory, struktura, układ strony - oraz język są modyfikowalne, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników.

parametryzacja
skalowalność
personalizacja

Wspiera twardy HR

Twardy HR to wszystkie działania administracyjne związane z obsługą pracownika. Do głównych jego zadań należy zawieranie umów o pracę, wyliczanie wynagrodzenia, planowanie i rozliczanie urlopów, dbałość o zgodność wszystkich procesów z prawem. Twardy HR wymaga stałego rozwijania wiedzy w ramach zmieniających się przepisów i prawa pracy.

Obsługa kartoteki pracownika. Obsługa elektronicznej kartoteki pracownika. Definiowalny zestaw atrybutów pracownika. Pełna historia zmian. Wprowadzanie zmian od określonej daty.
Obsługa urlopów. Planowanie, rejestracja urlopów. Proces akceptacji urlopów. Obsługa urlopów standardowych, okolicznościowych, specjalnych, na żądanie. Obsługa urlopów zaległych. Obsługa wymiaru urlopu.
Zwolnienia lekarskie. Obsługa zwolnień lekarskich. Obsługa wynagrodzenia chorobowego oraz zasiłku chorobowego. Obsługa zwolnień w ZUS.
Zasiłki. Obsługa zasiłku macierzyńskiego, urlopu ojcowskiego, urlopu wychowawczego, świadczenia rehabilitacyjnego. Obsługa zasiłków w ZUS.
Obsługa godzin nadliczbowych. Rejestracja godzin nadliczbowych przez pracowników lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia dla pracy w nadgodzinach.
Obsługa dyżurów. Planowanie dyżurów przez pracownika lub przez przełożonego. Akceptacja dyżurów przez przełożonego. Rejestracja dyżurów przez pracownika lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia dla pracy w nadgodzinach.
Rejestracja czasu pracy. Rejestracja czasu pracy przez pracowników lub przez przełożonego. Akceptacja zarejestrowanych godzin. Naliczanie wynagrodzenia w oparciu o zarejestrowany czas pracy. Rejestracja czasu pracy przez interface plikowy. Zasilanie rejestrów czasu pracy za pomocą plików wczytywanych z zewnętrznych systemów rozliczeniowych.
Obsługa ZUS. Obsługa comiesięcznego rozliczenia składek ZUS. Obsługa zgłoszeń pracowników do ZUS. Zautomatyzowany interfejs do systemu Płatnik.
Obsługa US. Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy. Comiesięczne przekazywanie zaliczek do US. Rozliczenie rocznych PIT i przekazywanie danych do US za pomocą zautomatyzowanego interfejsu.
Obsługa zaliczek. Obsługa zaliczek wypłacanych pracownikom. Rozliczanie zaliczek w ciężar rachunków delegacji lub w ciężar rachunków bieżących. Zwrot zaliczek ręczny i automatyczny.
Obsługa potrąceń. Obsługa potrąceń z wynagrodzenia. Obsługa alimentów, egzekucji, kar i obciążeń dobrowolnych. Automatyczne potrącanie kwot z wynagrodzeń z uwzględnieniem kwot wolnych w trybie jednorazowym i cyklicznym.
Obsługa delegacji służbowych. Obsługa delegacji krajowych i zagranicznych. Rozliczanie zaliczek, rachunków i faktur, przejazdów, ryczałtów hotelowych, wymiany walut.
Obsługa wymagań okresowych. Obsługa okresowych wymagań pracowniczych - medycyna pracy, badania okresowe, itd.. Dla wymagań okresowych działają funkcje przypomnień i ponagleń.
Obsługa wynagrodzeń. Obsługa wynagrodzeń w formułach umowy o pracę, umowy o współpracę, umowy zlecenia. Zróżnicowane i parametryzowane składniki wynagrodzenia - wynagrodzenie zasadnicze, dodatki do wynagrodzenia, premie i wynagrodzenia dodatkowe, praca za stawkę. Wynagradzanie z tytułu nadgodzin i dyżurów. Wynagrodzenia twórców.
Dokumentacja czynności twórczych. Dokumentacja czynności twórczych dla pracowników korzystających z 50% kosztów uzyskania przychodów z tytułu prac twórczych. Akceptacja czynności twórczych przez przełożonych.

Wspiera miękki HR

Miękki HR oznacza wszelkie działania związane z dbaniem o wysoką jakość personelu przedsiębiorstwa. Działania te obejmują procesy selekcji i rekrutacji, analizę potrzeb szkoleniowych i dbanie o rozwój pracowników, motywację oraz tworzenia strategii umożliwiających jak najpełniejsze wykorzystanie potencjału zatrudnionych pracowników do osiągania celów organizacji.

Zapytania do HR. System wspiera komunikację pracowników organizacji z działem HR za pomocą czatu.
Rekrutacja. Obsługa procesu rekrutacji. W systemie jest wbudowany mechanizm wspierania procesu rekrutacji pracowników do organizacji. Mechanizm jest oparty o silnik obsługi procesów i umożliwia monitorowanie procesu na każdym etapie jego działania.
Boarding. Wsparcie procesu przygotowania pracownika do objęcia nowego stanowiska lub zatrudnienia w organizacji.
Rozwój pracowników. Obsługa procesu szkoleń. Obsługa procesu planowania i realizacji szkoleń. Akceptacja szkoleń przez przełożonego. Obsługa katalogu szkoleń.
eLearning. Obsługa procesu eLearningu obejmująca planowanie, przygotowanie szkoleń, przekazywanie szkoleń do pracowników, monitoring realizacji szkoleń, przypominanie i ponaglanie.
Oceny pracownicze. Obsługa procesu pracowniczych ocen okresowych. Trzystopniowy proces oceny samooceny, oceny przełożonego i oceny wspólnej.
Ankiety. Obsługa procesu ankietowania i badania satysfakcji pracowników. Mechanizm przekazywania ankiet do pracowników, monitorowania wypełniania ankiet, przypomnień i ponagleń, zbierania i podsumowywania danych.
Kompetencje i ścieżki kariery. Obsługa zmieniających się kompetencji pracowników. Przypisywanie, monitorowanie, wyszukiwanie kompetencji. Wspieranie ścieżek kariery.

Posiada elastyczną infrastrukturę

Uprawnienia. W systemie jest zaimplementowany rozbudowany moduł uprawnień umożliwiający definiowanie zakresu dostępu do poszczególnych funkcjonalności za pomocą ról oraz definiowanie podzbioru pracowników, do obsługi których jest uprawniony dany użytkownik systemu.
Kalkulatory wynagrodzeń. System udostępnia kalkulatory wynagrodzeń umożliwiające symulację wynagrodzenia miesięcznego, rocznego oraz równoważników wynagrodzenia w formule współpracy.
Statystyki pracownika. Udostępnienie statystyk prezentowanych w graficznej formie dotyczących wynagrodzenia, absencji, czasu pracy pracownika.
Obsługa dokumentów pracownika. System obsługuje repozytorium dokumentów związanych z pracownikiem. Dokumenty można generować w postaci predefiniowanych szablonów
Obsługa procesów. System działa w oparciu o silnik workflow, który automatyzuje procesy i wymianę dokumentów w organizacji. Sprawy są przesyłane pomiędzy pracownikami organizacji w procesie akceptacji. Kategorie spraw mają zdefiniowany cykl życia i przypisane osoby odpowiedzialne na każdym etapie procesowania.
Moduł raportów. Udostępnienie raportów operacyjnych zawierających informacje o bieżących operacjach i rozliczeniach, raportów dotyczących różnych przekrojów danych pracowników oraz raportów zarządczych.
Rozliczenia
Obsługa rozliczania rachunków i faktur. Rozliczanie w dobro pobranej zaliczki, w dobro służbowej karty płatniczej, poprzez zwrot środków dla pracownika lub dla kontrahenta.
Obsługa służbowych kart płatniczych pracowników. Rozliczanie rachunków / faktur opłaconych kartami. Obsługa spłat kart.
Interfejsy. W system wbudowane są interfejsy automatyzujące wymianę danych do / z zewnętrznych systemów, takich jak ZUS, US, system księgowy, system bankowy, systemy rejestracji czasu pracy.
Księgowość. System posiada własna księgę główną. Operacje wykonywane w systemie osadzają się w księdze w postaci obrotów na kontach księgowych. System umożliwia także wyprowadzenie danych o księgowaniach do zewnętrznego systemu.
Planowanie i monitorowanie budżetów. W systemie istnieje funkcjonalność planowania budżetu kadrowego w zadanych terminach w podziale na jednostki organizacji. Zaplanowany budżet podlega monitorowaniu i weryfikacji z punktu widzenia jego wykonania.
Obsługa jednostek organizacji. System obsługuje strukturę jednostek organizacji wraz z ich wielowymiarową podległością oraz podziałem na zespoły organizacyjne w ramach jednostek.
Warianty dostępowe. Zróżnicowanie funkcjonalności wg kategorii użytkownika. System udostępnia zróżnicowaną funkcjonalność dla następujących kategorii użytkowników: szeregowy pracownik, kierownik zespołu, pracownik HR, szef HR, kierownik jednostki

Prezentacja systemu

Poniżej znajdziesz prezentację systemu HaeR². Zapraszamy do lektury!

Porozmawiajmy!

System HaeR2 jest rozwiązaniem, którego szukasz.
Pozwól nam pokazać, co dzięki niemu możesz zyskać.

Napisz do nas

Twój email
jestem zainteresowany doradztwem w obszarze HR
jestem zainteresowany outsourcingiem kadr i płac
jestem zainteresowany wdrożeniem systemem HR w mojej organizacji
Wiadomość
wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu email wyłącznie na potrzeby kontaktu ze mną
Wyślij
© wangog.pl
Pokaż nową twarz